דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בחוץ לארץ - חווים חופשה קצת אחרת 

מאת    [ 25/08/2009 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2643 פעמים ]

השכרת רכב בחו"ל היא אופציה נהדרת לחוות חופשה בחו"ל בצורה אחרת, הרבה יותר עצמאית ומעניינת. עד לפני כמה שנים הייתה זו אפשרות לעשירים בלבד אך ריבוי חברות השכרת הרכב יצר תחרות גבוהה שהפכה את המחירים לשווים לכל כיס. דמיינו לכם את התמונה הבאה- אתם נוסעים לכם בין הפרברים של צרפת, מגיעים לכפרים המדהימים באיטליה, מטיילים בכבישיהן של עיירות אנגליה - וכל זה בחופשיות מוחלטת, מבלי להיות תלויים בשעות יציאה וחזרה או באנשים אחרים. אין ספק כי השכרת רכב בחו"ל הופכת כל חופשה לחופשה עם ערך מוסף.

השכרת רכב בחו"ל - מכינים את הקרקע

השכרת רכב בחו"ל היא אפשרות הניצבת בפני כל אחד מאיתנו. אך כדי שהחוויה אכן תהיה מושלמת כפי שהיא אמורה להיות ישנם מספר דברים שכדאי לדעת מראש.

קודם כל, חשוב שנגדיר את התקציב שאנו מקצים לטובת השכרת רכב.  עלינו לשאול את עצמנו לכמה ימים אנו זקוקים לרכב, האם הוא ישמש אותנו לנסיעות בינעירוניות ארוכות או לנסיעות קצרות בתוך העיר והאם יש ילדים שמצטרפים לנסיעה. חשוב שנדע מראש מה יהיה מספר הנהגים ברכב לצרכי הביטוח וכן מה עתיד להיות מזג האוויר במקום אליו אנחנו יוצאים לחופשה. אם מזג האוויר חורפי וגשום אולי כדאי לוותר על השכרת רכב בחו"ל ולהסתפק בתחבורה הציבורית המקומית.

לאחר שיהיו לנו תשובות לכל השאלות הנ"ל נוכל להתחיל לחפש את הרכב המתאים בהתאם אליהן.

השכרת רכב בחו"ל - איך עושים את זה?

כעת מגיעים השלבים המעשיים של השכרת רכב בחו"ל. כאן עלינו לקחת בחשבון את נקודת איסוף הרכב. האפשרויות העומדות לרשות כל שוכר רכב הן איסוף הרכב מחברת ההשכרות בה כדאי לבחור רק אם אין הסעות מבית המלון שלנו לאזור החברה. אפשרות נוספת היא לבקש שנקודת האיסוף תהיה כבר בשדה התעופה וכך נחסוך כסף על תחבורה ציבורית. במקרה כזה חשוב שנוודא כי המשרד בנמל התעופה יהיה פתוח בשעת הנחיתה שלנו במקום.

נקודה חשובה נוספת שיש לחשוב עליה מראש היא נקודת ההחזרה של הרכב. נקודת ההחזרה יכולה להיות נקודת האיסוף, אך אם בכוונתנו לסיים את הטיול בעיר או במדינה אחרת עלינו לבדוק מראש כי לחברת ההשכרה יש סניפים בנקודת הסיום המיועדת שלנו. לרוב חברות השכרת רכב בחו"ל הגדולות ישנם סניפים במספר נקודות מרכזיות כך שגם אם, לצורך הדוגמה, שכרנו רכב מחברת השכרת רכב באנגליה נוכל להחזירו בגרמניה.    

השכרת רכב בחו"ל כבר מהארץ

בנוסף לכל אלו קיימת האפשרות של השכרת רכב בחו"ל כבר מהארץ. כל מה שצריך לעשות הוא לגשת לאחת מחברות השכרת הרכבים הבינלאומיות הפועלות בארץ ולבצע את ההזמנה. סוכנות הנסיעות בארץ יוצרת קשר עם חברת השכרת רכב בחו"ל ומאשרת את ההזמנה שלנו. אנו מקבלים מהחברה שובר איתו ניגש לחברת השכרת הרכב בחו"ל ונקבל את הרכב שהזמנו כבר בארץ.

כדי שכל תהליך השכרת רכב בחו"ל יעבור בשלום יש להביא רישיון נהיגה בינלאומי, כרטיס אשראי בינלאומי ודרכון. כך נוכל ליהנות מחופשה מיוחדת בכל מקום בו נבחר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב